lauantai 11. huhtikuuta 2015

Leikitäänkö?

Blogi on auki taas ja ulkoasukin on vähän muuttunut. Olin aika otettu siitä, että useampikin "ei virallinen seuraaja" kyseli blogin perään. Mukavaa tietää, että postauksia odotellaan.

Aloitetaan kepeästi kuvilla. Pääosassa esiintyy Mortin varsa Mimosa, joka vaalenee kovaa vauhtia. Viime kesänä Mimosa oli vielä ihan musta. Nuoria, 4-5 vuotiaita on tallissa muistaakseni 7, joten välillä itselläkin on tunnistusongelmia. Kimoista Mimosa on kuitenkin ainoa näin tumma. Saman ikäinen Pandakin on jo lähes valkoinen. Mimosa on nuorempia varsoja, n. 4 v.

ps. Blogilla on nyt myös omat fb sivut.

"Leiki mun kaa..."

"leiki nyyyt..."

"Enkä leki!!"
"Tämmöttis voitas vähä hyppiä...??"
"Anna olla, mee pois!"
"Mä leikin yksin!!"

"Mä tykkään susta"

"Oikeesti, tosi paljon....jos leikit mun kaa!"

"No, okei"

"Jeeeee"
"Jiiiiihaa!"

"Kato mä osaan leijua!!!!"

"Näinki mä osaaan, kato!"
"Ai ku mä oon taitava!"
"Hä?? Oliks tääl joku paparazzi??"
"Pus pus"

"Kjäh kjäh, kaverit ei tajunneet kameraa"

"Heheeeee, taukit"

2 kommenttia:

  1. oot saanu hienoja kuvia, vautsi!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mimosa sattu olee eläväisellä tuulella. Kävi vähän kaikille haastamassa :)

      Poista

Kommentoi rohkeasti